Barion Pixel

“Nekünk kell megtalálni azt, aki csiszolatlan gyémánt…” – Interjú Gulyás Pálmival

Voidfilled, azaz Pálmi a social média szerelmese. Szenvedélyből lett tartalomgyártó, aki hol meghökkent, hol tabukat dönt, hogy a márka üzenete biztosan átmenjen. A The Deep Creative Collective tagjaként gyűjtötte maga köré azokat a Z - generációs tehetségeket, akikkel újraírná a kreatív ügynökség fogalmát. Most a kulisszák mögé engedett minket!

Élmény tartalmat gyártani

Pálmi progresszív közösségi média jelenléte nem újdonság. Több platformon van jelen, és számtalan tartalomgyártói kezdeményezés köthető hozzá. Nem csoda hát, hogy önmagát is a közösségi média szerelmeseként aposztrofálja. Az önkifejezés, az értékátadás és a közösségépítés talaja ez számára.

Podcast vendégeink közül, az egyik első, aki szívesen nevezi magát tartalomgyártónak, mert megvan győződve arról, hogy ez egyben értéket is teremt. Az érték abban a faktorban keresendő ahol a kreatív én találkozik a személy, vagy márka üzenetével.  Ez a beszélgetés remek lehetőséget adott, hogy egy kreatív szakember szemüvegén keresztül lássuk a jelen és jövő kommunikációs lehetőségeit.

Erős közösségalkotó személy ő, aki a thedeepcc kreatív ügynökség egyik alapítójaként együtt lüktet a Z- generációs tehetségekkel. Reklámok, és közösségi média kampányok fűződnek a nevükhöz, ahol a közösségépítés által hozzák közel a márka üzenetét. Meghökkentés, tabudöntögetés szinte csak a közösségformálás eszköze. Hisznek benne, hogy a jövő márkáinak közösségépítő üzenetet kell hordozniuk, aminek átadásához a legjobb és legtehetségesebb fiatalokat érdemes bevetni.

A csiszolatlan gyémántok

Miközben ő maga is még csak húszas éveit tapossa, az ügynökségben alkotótársai igazi Z-generációsok. Mit gondol hát, a sokak szemében lenézett nemzedékről? Hogyan dolgozik velük együtt? Mi az amit pont az új nemzedékek tudnak hozzáadni akár a marketing világához is?

Pálmi hisz benne, hogy a teljesen más világ, amiben a mai fiatalok felnőnek új lehetőségeket is teremtenek. Nekik, akik az alkotásban újat mutatnak; és nekünk, akik ugyanúgy aktív részesei leszünk ennek a folyamatnak.

A beszélgetés során a kreativitás, a közösségalkotás és a Z-generáció annyira összefonódó fogalmakká váltak Pálmi személyiségével, hogy talán nem is éri meg ezeket külön választani. Épp ezért válik hitelessé és szemléletformálóvá az a látásmód, ahogy a kreativitás és a jövő nemzedék nagy lehetőségei is megjelennek ebben a podcast adásban.

Ha kíváncsi vagy Pálmi és a thedeepcc titkára, vagy szívesen inspirálódnál olyantól, aki nem elveszett nemzedékeket lát maga körül, akkor tarts velünk!

Kényelmesebb máshol hallgatni? Nyolc különböző lejátszó egyike közül, biztosan te is megtalálod a kedvenced! Extra tartalmakért pedig csatlakozz podcastünk facebook csoportjához. Ajánlj minket másoknak is!

Dávid

Dávid

Hozzászólnál? Itt az alkalom!
Share on facebook

hallgass minket.

Elindult a REVISE podcast csatornája.

Beszélgetések a digitális kor kihívásairól, a generációk tükrében.

Kéthetente új résszel jelentkezünk! Addig is, hallgasd meg legutóbbi adásunk. Kattints a fenti ikonok egyikére!

legújabb bejegyzések.

Flexing – értékem mások szemében

Az utóbbi időben elég sokat foglalkoztam a befektetésekkel, úgy mint ingatlan, kötvény vagy részvény. Természetesen akarva-akaratlanul is szembe jött velem a kriptovaluták világa. Kicsit beleástam magam, majd úgy döntöttem, vásárolok valamennyit és meglátjuk mi lesz. Így találkoztam az NFT-k birodalmával, a metaverzum kifejezéssel és még sorolhatnám.

Olvass tovább »

csatlakozz közösségünkhöz.